"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. december 30., péntek

Az év 2016

Élményekben gazdag évet zárhatok. Csokorba fogtam, újra pergettem az erősen emlékeimbe vésődött, megélt eseményeket, annak reményében, hogy a 2017-es év sem lesz élményektől mentes. Köszönet, boldogság és hála van bennem.

Január - Az év eleji nyitó kirándulásunk a “császárhoz”. Minden évszakban csodás, de évnyitó hegyi túrának különösen szép volt az esti fényekkel.

Február - A főn játéka a hegyekben, egy kedvenc hütténk felé. A különleges természeti jelenségek mindig egy ajándék a fotósnak, a kirándulónak.

Március - A legtávolabbi ország, ahová eljutottam, Dominikai Köztársaság, ahol sikerült az óceánban a hosszúszárnyú bálnákat megfigyelnünk. A legintenzívebb élmény, amit eddig megélhetttem!

Április - A heubergi krókusz mező pompája. Sikerült ismét jó időben jó helyen járnunk, micsoda ajándéka a tavasznak!
Ebben a hónapban még egy meglepetés ért. Travellinának köszönhetően, aki a saját blogján és az Origon összegyűjtött egy-egy utazót(blogolót). A listán én is szerepelek. :-)
A napi látogatottságom hihetetlen gyorsasággal megugrott. Először meglepődtem, majd mikor olvastam igen megörültem! Ezután méginkább felgyorsultak az események, sok új ismeretségre, érdekes információra tettem és tehetek azóta is szert. Ismét tágult a világ!

Május - Mint a bőséges májusi eső Majk, a lebegő falu és a kisbéri lovak szépségét adta.

Június - Andalúziai csodák, melyek ekkor csak a kezdet volt, itt lesz még sok minden ami ránk vár, kíváncsiak vagyunk!

Július - Ismét egy természeti jelenség a félelmetesebbek közül, egy szupercella a hegyekben.

Augusztus - A szépséges erdei turbánliliomok 1500 m felett és a világ leghosszabb vára.

Szeptember - Merano varázslatos botanikus kertje.

November - Oberammergaui pillanatok és a november ajándéka a kikerics.

December - Az elkapott ünnepi fények.


Boldog új évet kívánok minden kedves Olvasómnak!!! :-)